Γεννήθηκε στην Αθήνα και ζει στην Ελευσίνα. Aποφοίτησε από το Τμήμα Φιλολο-
γίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και ακολούθως απέ-
κτησε το Δίπλωμα του Ευρωπαϊκού Κέντρου κατάρτισης στην Επαγγελματική
Μετάφραση (CEFTP- IFA). Το 2001 ολοκλήρωσε με άριστα το Πρόγραμμα Μεταπτυ-
χιακών Σπουδών του τμήματος Θεατρικών Σπουδών του ΕΚΠΑ, με τίτλο «Το Ελλη-
νικό Θέατρο από την αρχαιότητα εως σήμερα: Θεωρία και Πράξη» και με
Διπλωματική εργασία «Το γαλλικό vaudeville και τα ίχνη του στο νεοελληνικό θέ-
ατρο στα τέλη του 19ου αιώνα (1864-1900).
Έχει αποδώσει στα ελληνικά ποιήματα των Carl Sandburg, Steven Wallace, T. S.
Eliot, και έχει διασκευάσει σε Vaudeville το θεατρικό έργο «Le legs» («Η κληρονο-
μιά» ) του Marivaux, για την Ομάδα «Δρόμος με Δέντρα» (2005).
Έχει μεταφράσει A. Camus, Αρχίλοχο, Αισχύλο («Πέρσες»: Εθνικό Θέατρο, Φεστι-
βάλ Επιδαύρου, σκην. Λυδία Κονιόρδου, Καλοκαίρι 2006 // «Αγαμέμνων»: Φεστι-
βάλ Αθηνών–Επιδαύρου, Καλοκαίρι 2008, σκην. Αντζελα Μπρούσκου), Ευριπίδη
(«Ίων»: Εθνικό Θέατρο, Φεστιβάλ Επιδαύρου, σκηνοθεσία Λυδία Κονιόρδου,
2003- Θεατρική ομάδα «Δρόμος με Δέντρα», σκην. Μάρθα Φριντζήλα- // «Μήδεια»
: ΔΗΠΕΘΕ, σε σκην. Ανατόλυ Βασίλιεφ, Καλοκαίρι 2008) και Σοφοκλή («Αίας»:
Εθνικό θέατρο- Κεντρική σκηνή, Μάιος 2008, σκην. Μάρθα Φριντζήλα) .
Έχει εργαστεί ως εκπαιδευτικός στο Ενιαίο Λύκειο Νέας Περάμου και σε φροντι-
στήρια μέσης Εκπαίδευσης και ξένων γλωσσών, ενώ σήμερα εργάζεται στον Πολι-
τιστικό Οργανισμό Δήμου Ελευσίνας.
ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ
του Eugene Labiche
σε σκηνοθεσία Μάρθας Φριντζήλα
Με την παράσταση αυτή, το θέατρο Πορεία στρέφεται για πρώτη φορά σε ένα περιφρονημένο από την διανόηση είδος, το vaudeville, ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον είδος λαϊκού μουσικού θεάτρου του 19ο αιώνα που εμπεριέχει ωστόσο μπρεχτικά στοιχεία πολύ πριν την εμφάνιση του σπουδαίου Γερμανού.
Η υπόθεση του έργου:
Ένας εισοδηματίας κι ένας μάγειρας, πρώην συμμαθητές, ξυπνούν στο ίδιο κρεβάτι, χωρίς κανείς από τους δύο να αναγνωρίζει τον άλλον, ή να θυμάται την συνθήκη που τους έφερε εκεί. Κουβέντα στην κουβέντα, αρχίζουν να πιστεύουν ότι το προηγούμενο βράδυ, μεθυσμένοι σε μία συνάθροιση παλαιών συμμαθητών, διέπραξαν ένα φρικτό έγκλημα. Χώνονται όλο και πιο βαθιά στον εφιάλτη του ανύπαρκου εγκλήματος, μέχρι που αποκαλύπτεται η αλήθεια. Μία αλληγορία για την αποξένωση του σύγχρονου ανθρώπου από τον άλλον, αλλά και από τις ίδιες του τις πράξεις, την ενοχή του καπιταλισμού, με το ειρωνικό και σαρκαστικό αλλά και συνάμα τρυφερό βλέμμα ενός αστού: του υπέροχου Ευγένιου Λαμπίς (Eugene Labiche).
Για την ιδιαίτερη σημασία του έργου αυτού σημείωνε ο Δημήτρης Τάρλοου τότε:
«Η υπόθεση της οδού Λουρσίν» του Ευγένιου Λαμπίς υπήρξε μια εξαιρετική παράσταση των «Μορφών» που στεγάζοταν στο θέατρο Εμπρός. Ο Τάσος Μπαντής υπήρξε για μένα εκτός από φίλος και συνεργάτης, ένας φωτεινός φάρος. Δεν νομίζω ότι θα είχα κάνει καμία από τις μετέπειτα επιλογές μου αν δεν υπήρχε αυτός. Μου άνοιξε τα μάτια όσον αφορά το ίδιο το επάγγελμα και την αφοσίωση και την ομαδικότητα που προαπαιτεί. Μου χάρισε έναν αξέχαστο ρόλο (τον Μπόμπ στον Αμερικάνικο Βούβαλο), την δυνατότητα να μεταφράσω θεατρικά έργα, την ευκαιρία να συνεργαστώ και να διδαχθώ από πολύ καλούς ηθοποιούς. Στην τότε εκδοχή της υπόθεσης της «Υπόθεσης οδού Λουρσίν», είχα παίξει τον βιτριολικό υπηρέτη• τώρα, 14 χρόνια αργότερα θα παίξω σε σκηνοθεσία της καλής φίλης και συνεργάτριας Μάρθας Φριντζήλα, τον ρόλο του εισοδηματία Λανγκλυμέ (Lenglume) που τότε είχε παίξει ο Γιώργος Κέντρος. Στον Τάσο αφιερώνουμε λοιπόν αυτή την παράσταση, ως ελάχιστη ένδειξη ευγνωμοσύνης για όσα πρόσφερε στο ελληνικό θέατρο».
Θέατρο Πορεία Από 10 Απριλίου 2010 έως 16 Απριλίου 2011
Η παράσταση είναι αφιερωμένη στη μνήμη του Τάσου Μπαντή
Από 1/12/2010, το ρόλο του Mistingue στην παράσταση είχε ο Νίκος Πυροκάκος.
ΥΛΙΚΟ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
- ΣΤΗΡΙΞΕ ΜΑΣ
-
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΣΥΝΔΕΣΗΗ πρόσβαση στο αρχειακό υλικό επιτρέπεται μόνο σε φίλους και υποστηρικτές του Θεάτρου Πορεία. Επιλέξτε "ΣΥΝΔΕΣΗ" για να συνδεθείτε ή "ΕΓΓΡΑΦΗ" για να δημιουργήσετε νέο λογαριασμό.
- ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & VIDEO
-
Αθηνόραμα - 1/2/2011****1/2Ιλειάνα Δημάδη"Λίγο πριν το τέλος μιας άκεφης θεατρικής σεζόν, η Μάρθα Φριντζήλα σκηνοθετεί μια κωμική εξτραβαγκάντσα, μια παράσταση στον αφρό, με στιλ, χιούμορ κι ευφρόσυνη διάθεση, και καθοδηγεί τους Ταμίλα Κουλίεβα και Δημήτρη Τάρλοου σ' ένα ρεσιτάλ κλοουνερί, ενώ ο Άγγελος Μέντης επιτυγχάνει ένα σκηνογραφικό κι ενδυματολογικό επίτευγμα."